wersja dla słabowidzących
MENU - kliknij żeby rozwinąć

Zarząd Powiatu Goleniowskiego ogłasza nabór na stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie - 27.05.2021 r.

Zarząd Powiatu Goleniowskiego ogłasza nabór na stanowisko  dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie 

1.    Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie 
2.    Wymagania niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    wykształcenie wyższe,
4)    posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym 3-letniego stażu pracy w jednostkach pomocy społecznej szczebla powiatowego,
5)    specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
6)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku,
7)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8)    brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych 
z dysponowaniem środkami publicznymi, 
9)    nieposzlakowana opinia.
3.    Wymagania dodatkowe:
1)    minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostkach pomocy społecznej 
2)    znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych działań, w szczególności:
- o pomocy społecznej,
- o finansach publicznych,
- o samorządzie powiatowym, 
- o pracownikach samorządowych,
- kodeksu pracy,
- o ochronie danych osobowych,
- o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- prawa zamówień publicznych,
- dotyczących procedur pozyskiwania funduszy na realizację projektów współfinansowanych ze środków unijnych.
3) doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych i realizacji projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych (krajowych, UE). 
4) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi oraz rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
5)  komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres,
6) umiejętność samodzielnego organizowania pracy i terminowego wykonywania zadań,
7)  umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego Office oraz korzystania z 
zasobów internetu.

4.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności:

1)    zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, zwanego dalej PCPR, kierowanie jego działalnością i reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
2)    zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań przypisanych PCPR, o których mowa w regulaminie organizacyjnym jednostki obejmujących m.in. zadania z zakresu pomocy społecznej, zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, zadania wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, zadania wynikające z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, 
3)    zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu przyznawania i realizacji świadczeń pomocy społecznej w zakresie należącym do zadań Powiatu oraz w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych,
4)    opracowywanie programów i planów działania w zakresie zadań należącym do jednostki,
5)    przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz  sprawozdań,
6)    współdziałanie z organami rządowej administracji ogólnej, organami samorządowymi oraz z  jednostkami realizującymi zadania z zakresu polityki społecznej na terenie powiatu,
7)    współpraca z sądami w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej,
8)    wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników, w tym określenie zakresu zadań i obowiązków dla pracowników.

5.    Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych 
w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: poniżęj 6 % 

6.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę,
2)    praca w pomieszczeniu przystosowanym do pracy biurowej, w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji,
3)    oświetlenie dzienne oraz sztuczne, 
4)    praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
5)    sytuacje stresowe w kontaktach z klientami i instytucjami.

7.    Wymagane dokumenty:
1)    list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2)    życiorys (cv), 
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4)    koncepcja funkcjonowania PCPR w Goleniowie (maksymalnie 6 stron) ,
5)    zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy oraz załączonych do niej dokumentach na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych 
6)    kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje
7)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie, co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym 3-letniego stażu pracy w jednostkach pomocy społecznej szczebla powiatowego oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
8)    oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie o dobrym stanie zdrowia umożliwiającym prace na w/w stanowisku.
9)    kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów poświadczających wymagany staż pracy i doświadczenie, 
10)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

8.    Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie 
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie” w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Goleniowie, 72-100 Goleniów ul. Dworcowa 1 lub pocztą na adres Starostwa w terminie do dnia 10 czerwca 2021 roku do godz. 14,00. Ostateczny termin składania ofert mija 10 czerwca 2021 r. o godz. 14.00. W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu termonu decyduje data doręczenia dokumentów do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego (data nadania). 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Więcej informacji tutaj
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejAkceptuję