wersja dla słabowidzących

Porządek dzienny XII sesji Rady Powiatu w Goleniowie (08 listopada 2007r.) - 01.01.1970 r.

Porządek dzienny XII sesji
Rady Powiatu w Goleniowie
z dnia 08 listopada 2007r.
/czwartek, godz. 13 00/

1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
b)przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie wniosków o jego uzupełnienie lub zmianę,
c)przyjęcie protokołu z XI sesji Rady Powiatu w Goleniowie z dnia 27 września 2007 r.

2.Złożenie ślubowania przez kandydata na radnego Rady Powiatu i podjęcie uchwały w sprawie wstąpienia kandydata z listy wyborczej Nr 1 w miejsce radnego, którego mandat wygasł.

3.Interpelacje i zapytania radnych.

4.Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu promocji:
a)stanowisko Zarządu,
b)stanowisko Komisji.
5.Sprawozdanie z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w 2007 r. na terenie Powiatu Goleniowskiego:
a)stanowisko Zarządu,
b)stanowisko Komisji.

6.Analiza sytuacji finansowej w powiatowych placówkach oświatowych w porównaniu z rokiem 2006:
a)stanowisko Zarządu,
b)stanowisko Komisji.

7.Sprawozdanie Komisji Spraw Społecznych z aktualnej działalności Domu Dziecka w Mostach.

8.Podjęcie uchwał w sprawach:
a)powiadomienia o obowiązku przedłożenia oświadczenia lustracyjnego Sekretarza Powiatu i Skarbnika Powiatu,
b)wyrażenia zgody na dokonanie darowizny na rzecz Gminy Goleniów,
c)założeń, zasad i trybu opracowania Wieloletnich Programów Inwestycyjnych Powiatu Goleniowskiego,
d)przekształcenia powiatowej jednostki organizacyjnej – Domu Dziecka im. prof. Jerzego Wołczyka w Mostach W Wielofunkcyjną Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą w Mostach,
e)nadania Statutu Wielofunkcyjnej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej w Mostach,
f)zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
g)zmiany budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2007 rok i zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2007 r.,
h)opłat za wydanie prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego w związku ze zmianami stanu faktycznego wynikającymi ze zmian administracyjnych.

9.Informacja Przewodniczącego Rady z analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Powiatu.

10.Informacja Starosty Goleniowskiego z analizy oświadczeń majątkowych wicestarosty, członków zarządu, sekretarza, skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych itd.

11.Blok informacyjny:
a)sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu między sesjami,
b)informacje Przewodniczącego Rady Powiatu.

12.Wolne wnioski.

13.Odpowiedzi na interpelacje.

14.Zamknięcie obrad.